A0:  بهترین وبلاگ عکس

بهترین وبلاگ عکس

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 268
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1



كد ماوس

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید


.


یک روح در خانه لیدی گاگا حضور دارد!

یک روح در خانه لیدی گاگا حضور دارد!!

لیدی گاگا معتقد است که وقتی به خواب می رود شیطان رویاهای او را شکار می کند!

او از دیپاک چوپرا مشاور معنوی و پزشک سابق مایکل جکسون، درخواست کمک کرد تا ارواح شیطانی را از رویاهای وحشتناک او دور کند. دیپاک با برگزاری جلسات مشاوره برای مایکل جکسون به او کمک می کرد که الگوهای تنفسی اش را تغییر دهد و بهتر بخوابد.

گاگا گفت:" من دائما" یک رویای وحشتناک می بینم. هر شب خواب می بینم که یک روح در خانه من وجود دارد ، این روح مراهمراه خودش به اتاقی می برد که در آنجا دست و پاهای یک دختر بلوند با طناب بسته شده است و از اطراف کشیده می شود.

" من این خواب را برای دیپاک تعریف کردم و به او گفتم که این خواب آنقدر ترسناک بود که من فکر کردم شاید یک روح شیطانی سعی می کند کنترل مرا بدست بگیرد."

" اما او به من خندید و گفت من باید یاد بگیرم این افکار جنون آمیز را از سرم بیرون کنم .من به او گفتم:شیطان سعی می کند کنترل مرا بدست بگیرد اما من دختر خوبی هستم ! اما به من گفت که اصلا" نباید نگران باشم."

" این ستاره پاپ ۲۵ ساله از این دکتر هندی در خواست کرد که او را هیپنوتیزم کند و به او کمک کند تا از شر این خواب شیطانی خلاص شود."

او به روزنامه دیلی استار گفت:"من قصد دارم از روشهای درمانی دیپاک استفاده کنم و بوسیله هیپنوتیزم از شر این رویاهای وحشتناک خلاص شوم."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: سلمان تاريخ: جمعه 27 مرداد 1391برچسب:مطالب جالب؛روح؛خانه لیدی گاگا؛حضور؛ترسناک؛, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام بر شما بازدید کننده عزیز امیدوارم تو این وبلاگ بهت خوش بگذره و بتونی هر عکسی رو که می خوایی پیدا کنی منتظر شما هستیم یا خدا

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to asoo.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com

cache01last1609623096